מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

מעמד לדוד שמש

מעמד לדוד שמש (חבק דוד) כולל התקנה תוכלו למצוא כאן אצל אנשי המקצוע הפועלים עם 'טופ דודים', השאירו פרטים או חייגו אלינו וקבלו בחזרה עד שלוש פניות של נותני שירות ותוכלו לבצע בינהם השוואת מחירים בעבור השירות ובכך לחסוך בעלות וקבל מחיר סופי זול יותר.

הכירו את המעמד לדוד השמש?

מעמד לדוד הנו חובה כאשר רוכשים דוד שמש או חשמל ומתקינים אותם על גבי הגג. ישנם מעמדים הכוללים "חבק" אשר גם קושר את הדוד במצבים בהם הם על גבי גגות רעפים והחבק מחובר ישירות אל קורות המבנה ובולט מתוך גגות הרעפים. האמנם, לא תמיד משתמשים בחבק ויש כאלו שיעדיפו את הפתרון האידאלי, החזק והיציב - מעמד לדוד שמש וחשמל. הוא עשוי פלדה או ברזל, מגיע במגוון צורות וגדלים שונים על מנת להתאים לגדלי דוד שונים ולתנאי שטח וצורות גגות הרבים. על מנת להתקין דוד שמש באופן תקני - חייבים להתקין מעמד לדוד.


מעמד לדוד שמש

מהו המחיר לרכישת חבק דוד כולל התקנת מעמד?

ישנם כמה סוגים של חבקי דודים וכמה מעמדים (בגדלים שונים), הנה ממוצע המחירים בשוק בעבור רכישת החלק כולל התקנה (המחירים המוצגים הינם למטרת מידע בלבד).

מחירון מעמדים וחבקי דוודים

מחיר חבק לדוד שמש

חבק כולל התקנה (פשוטה).


225 - 250 ש"ח
מחיר מעמד דוד קטן

המחיר כולל את מעמד הדוד עד גודל של חצי מטר גובה וכולל התקנה.


180 - 300 ש"ח
עלות מעמד דוד גדול

מעמד המתאים לדודים גדולים כולל התקנה, המעמד בגודל מטר לערך.


240 - 400 ש"ח
מחיר התקנת מעמד לדוד על גג רעפים

מעמד מיוחד כולל התקן המיועד לגגות רעפים בעלי שיפוע.


500 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מה התפקיד של מעמד לדוד?

בראש ובראשונה הפרדה מן הקרקע לדוד, שמים לא יגעו בתחתית מיכל הדוד, שנית הדוד מחוברת עם צינורות, חלק מהצינורות הם בתחתית הדוד ועל מנת שיהיה אפשר לחבר אותו באופן תקני, צריך את הרווח הזה מהרצפה, אשר מעמד הדוד מעניק לו. כמו כן, תיקון תקלות בדוד כמו החלפת פלנאג' יכולה להיעשות בקלות כאשר יש גישה וגם זה מה שמעניק מעמד הדוד. הנחת הקולטים בצורה נכונה והעמדת הדוד מבלי שיזוז ויפגע. כל אלו האלמנטים אשר מעניק מעמד לדוד השמש או החשמל שלכם והם ללא ספק חיוניים.