מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

פירוק ופינוי דודי שמש

יש לכם דוד ישן בבית? רוצים לבטל אותו? לפרק ולפנות אותו? הזמינו שירות מטכנאי דוודים והזמינו פירוק ופינוי לדודי שמש דרך פורטל טופ דודים, השירות בפורטל הנו בחינם וללא התחייבות ותקבלו דרכנו עד שלוש הצעות מחיר למטרת השוואת מחירים.

פירוק דודי שמש וסגירת הצנרת

החלטתם לבטל את הדוד ולפרק אותו? פירוק דוד שמש מצריך עבודת אינסטלציה אשר טכנאי דוודים ידע לבצע, הוא צריך לפרק את צינורות המים הנכנסים והיוצאים מהדוד והן מהקולט ולהתקין חלופה במקום, בין אם זה דוד חשמל אחר או כל מערכת סולארית. גם איחוד של שני דודים לאחד יתבצע כך. לאחר שמפרקים את הדוד יש לחבר את הצנרת על מנת שהמים ימשיכו לזרום, בין אם אתם רוצים רק מים קרים אצלכם או להשתמש במקור חימום אחר, למשל התקנתם דוד גז בתוך הבית וכעת תרצו לבטל את דוד השמש שנמצא על הגג.

הורדה ופינוי דוד שמש מהגג

לא עושים שימוש בדוד השמש? הוא גורם לבעיות בלבד ואתם משתמשים במקור חימום אחר למים? ניתן להזמין שירות הורדת הדוד מהגג ופינוי של דוד השמש הישן, טכנאי הדודים יצטרך להגיע אליכם, לפרק את הדוד, להוריד אותו מהגג ולפנות אותו לאתר פסולת מורשה. העבודה נקראת פירוק ופינוי דודי שמש. אם תרצו, כמובן שתוכלו לקבל הצעה בעבור החלפת דוד השמש אשר כוללת גם התקנת דוד חדש.
הורדת דוד שמש

ביטול דוד שמש מבלי להסירו

בעיות בדוד שמש או חשמל? הוא דולף? אינו עובד? מכיל מים מלוכלכים? ברוב המקרים ביטול הדוד יכול להתבצע על ידי סגירת השיבר מים המוביל אליו או השיבר הקרוב ביותר אליו אשר מונע הכנסה ויציאה של מים מתוך הדוד (2 ברזים שונים). אם הם אינם מתקפדים ואתם לא צריכים דוד כעת. תוכלו להזמין בעל מקצוע אשר יבצע מעקף לדוד השמש ובעצם יביא לביטולו מבלי להסיר אותו מהגג ואם אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו באמצעות שיבר מים נוסף.

הזמינו שירות דרך 'טופ דודים'

כלל השירותים המוצעים לעיל יכולים להתבצע על ידי טכנאי דוודים, החל מפירוק של דוד, ביטול, הורדה ופינוי ועד לרמה של רכישת חדש, התקנה והחלפת הישן. באמצעות פורטל טופ דודים לא תקבלו רק מידע, לא תוכלו לשאול רק שאלות ולצפות במחירים. אלא גם להזמין שירות ולקבל עד שלוש הצעות מחיר של טכנאי דודי שמש וחשמל שונים על פי אזורכם במדינה, השאירו פרטים או חייגו אלינו ונדאג למצוא לכם את אנשי המקצוע המתאימים.