מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

אחריות על דודי שמש

האם יש אחריות על דודי שמש? לכמה זמן? מהי כוללת? איזה סוגי אחריות יש? בעמוד הבא תגלו את כל מה שצריך לדעת על אחריות לדודי שמש וחשמל ואפילו מידע פר חברה יצרן מהשוק הישראלי.

כל מה שצריך לדעת על אחריות דודי שמש, צפו:

 

איזה סוגי אחריות קיימים?

ישנם 2 סוגי אחריות על דודי שמש וחשמל, החלוקה היא כזו: אחריות יצרן מלאה ואחריות חלקית, כעת נפרט על כל אחת מהן:

אחריות מלאה על דודי שמש וחשמל: ניתנת על ידי היצרן ובתקופת האחריות כל תקלה (כולל בלאי) תטופל על ידי טכנאי מוסמך מטעם היצרן, החל מהחלפת גוף חימום ועד לכלל הדוד עצמו, זוהי אחריות מורחבת אשר לא כל יצרן דוודים מספק. אם אתם בדיוק מתכננים לרכוש דוד חדש, בדקו את היקף האחריות והאם היא מלאה או חלקית.

אחריות חלקית על דוודים: אחריות זו בדרך כלל תכלול תקלות קריטיות בלבד כמו מיכל הדוד וציפוי האימייל, תקלות נוספות ובלאי ככל הנראה יהיו כללות אך בתוספת תשלום (השתתפות עצמית), לעיתים גם האחריות החלקית תיהיה קצרה יותר מהמלאה או להפך, אחריות חלקית (ארוכה וללא כיסוי מלא). חשוב לוודא במעמד הרכישה ולבדוק האם בתוספת תשלום ניתן להאריך את האחריות או להפוך אותה ל"מלאה".

לכמה זמן יש אחריות על דוד שמש?

מרבית חברות הדודים מספקות אחריות בין 3 ל-5 שנים כך שהממוצע הוא כ-4 שנים, חלקם מספקים אחריות מלאה וחלקם מספקים אחריות חלקית, חשוב לבדוק בדיוק מה כוללת האחריות ולא רק את אורך הזמן שהם מספקים אותה. הכנו בעבורכם טבלה עם החברות המובילות המספקות אחריות על הדודים שלהם:
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
5 שנות אחריות 4 שנות אחריות 3שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

 
 

שם יצרן הדודים תוקף האחריות מהי כוללת?
אמישראגז סולאר 4 שנים אחריות לכל מערכות הדוד
כרומגן 8 שנות אחריות אחריות מלאה ל- 4 שנים וחלקית ל- 4 שנים*
טל סחר 4 שנים אחריות מלאה
אור הטבע 4 שנים אחריות על פי חוק הדודים

האם יש אחריות קבלן על דוד שמש בדירה חדשה?

כמובן, על פי מה שנכתב חוזה יש אחריות של הקבלן ויצרן הדודים, לרוב כפי שראיתם מדובר על כ-4 שנים, אך ישנם מקרים בהם האחריות היא מלאה ומצומצמת יותר, כאשר היא מעוגנת כחלק מאחריות הקבלן. על פי תקנות החוק שנכסו לתוקף בשנת 2014, חייב כחוק לספק הקבלן כ-3 שנות אחריות על הדוד.

עשוי לעניין אותך גם:


אחריות דודי שמש

כיצד יודעים אם יש אחריות על הדוד?

אם לא מצאתם את חשבונית הדוד שלכם ולא הצלחתם לבצע אימות מול החברה עם שמכם הפרטי, על גבי דוד השמש שלכם יש ברקוד, כאשר הקוד שעל גביו הוא למעשה קוד האחריות שלכם, כאשר תגידו את הקוד ליצרן, יוכלו לעלות את כל הפרטים במערכת. בנוסף ישנם חברות אשר מנפיקות תעודת אחריות - רצוי לשמור אלייה לכלל תקופת האחריות. אנו ממליצים בעת בירור על רכישת דוד חדש לבדוק את האחריות ובדיוק איך התהליך מתבצע. כמו כן, לברר על הרחבת אחריות (בתוספת תשלום).


טכנאי דודים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052660

נגמרה האחריות? אנחנו כאן!

במידה ואין לכם אחריות על דוד השמש או הקולטים, אתם יכולים להזמין טכנאי דוודים פרטי אשר מתמחה ויודע כיצד לטפל בדוד שמש שלכם. השאירו פרטים וקבלו עד שלוש הצעות מחיר של טכנאים אשמח ישמחו לסייע לכם.