מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

חיבור דוד שמש

יש לך דוד שמש קיים ואתה רוצה לחבר אותו? ניתן להזמין דרכנו חיבור דוד שמש לקולט, חיבור דוד שמש לצנרת המים ואף חיבור דוד שמש לחשמל ולמתג ההפעלה, כלל עבודות החיבור נעשות על ידי טכנאי דודים מוסמכים ומקצועיים, קבל כבר עכשיו עד שלוש הצעות מחיר לחיבור.

חיבור דוד שמש לקולט

רכשתם מיכל דוד חדש או קולט חדש ואתם רוצים לחבר בין אחד לשני? העבודה הזו מיועדת לבעלי מקצוע בלבד, חיבור שאינו נכון עשוי לגרום לנזק, הן למוצרים והן נזק חשמלי בבית, לכל דוד וקולט יש חיבור יציאה וכניסה, כך שהמים יזרמו בצורה מעגלית נכונה. בדודי שמש הפועלים גם על מערכת חשמל יש צורך בחיבור חשמלי בעל מתח גבוה, אשר רק טכנאי דודים ראשי לבצע וחשמלאי מוסמך ולכן רצוי להזמינו במסגרת ההתקנה. 

חיבור דוד שמש חדש לצנרת המים

על מנת לחבר את הדוד החדש לצנרת המים, ראשית יש לכבות את הברז הראשי, לאחר מכן יש לפרק את הדוד הישן ולחבר את החדש במקומו, כמובן שבין היתר יש לבצע אטימה בין צינורות החיבור על מנת למנוע טפטוף של מים בחיבורי הדוד, אין להפעיל את מנגנון החימום החשמלי בשעה הקרובה לאחר ההתקנה והפעלת המים בחזרה כמובן, גוף חימום אשר פועל על דוד ריק (ללא מים) עשוי לההירס במהירות. בנוסף כאשר מחברים את הדוד לצנרת המים, יש לוודא כי חיברתם אותו גם לצינורות הקולטים על מנת להנות ממים חמים באופן סולארי.

חיבור דוד שמש

חיבור המפסק לדוד השמש (גם שעון)

חיבור חשמלי של הדוד צריך להיות במעגל נפרד ישירות אל לוח החשמל, נקודת כוח נפרדת במונח המקצועי, מעבר לחיבור הנ"ל, יש לבצע גם חיווט לכפתור ההפעלה שלו המתג שנמצא בתוך הבית, במרבית המקרים הוא יהיה קיים לאחר הבניה הראשונית של הבית, אך אם מדובר על יחידת דיור או בית חדש שנבנה באופן פרטני - יש ליצור את הנקודה הזו. גרים בבית חדש ויש לכם רק כפתור הפעלה? ניתן להזמין טכנאי שיבצע בעבורכם החלפה של כפתור ההפעלה והתקנת שעון לדוד, כיום ישנם כמה פתרונות, או שעון מכני כאו דיגיטלי הכולל גם אפליקצייה ואפשרות לשליטה בדוד מרחוק.

האם יש שוני בין חיבור דוד רגיל ולדוד שוכב?

החיבורים עצמם יראו דיי דומים, המיקומים לא. חיבור דוד שוכב עשוי להיות מעט יותר מורכב אך אם זאת כל טכנאי דודים יודע כיצד להתקין ולחבר דוד שוכב אל מערכת החשמל או למערכת המים, בדרך כלל דודים אלו יהיו בתוך המבנה אך לעיתים גם על גבי גגות רעפים - מה שמקשה את ההתקנה ועשוי לייקר גם את המחיר.