מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דוד שמש מפלסטיק בצבע שחור

כמובן שיש יתרונות וחסרונות לדוד מפלסטיק, הוא לא מתאים לבתי אב ואין לו מנגנון חשמלי, אך הוא מעניק פתרונות רבים והוא מתחמם היטב מאנרגיית השמש (ללא קולטים), קרא עוד עליו ואף הזמן כעת דרך טופ דודים.

דוד מים מפלסטיק, חסכוני במיוחד!

אם אתם רוצים להתקלח ביום קיץ חם מבלי לצרוך חשמל, דוד שמש מפלסטיק הוא כמובן הפתרון בשבילכם. בארץ שלנו השופעת בשמש זהו הפתרון החסכוני והאקולוגי ביותר עבורכם ועבור הסביבה. כמובן שתמיד קיימת האופציה של רכישת דוד חסכוני עם מנגון חשמלי אך אם ברצונכם לשמור על מחיר נמוך ועדיין לקבל תמורה מצוינת למחיר, אין ספק כי דוד פלסטיק שחור הוא אופציה נהדרת למטרה זו.


דוד מפלסטיק

כמה עולה דוד שמש שחור?

מחירו של מוצר זה, נקבע כמובן לפי הגודל הנדרש. ניתן למצוא מיכלים קטנים עם נפח של 100 ליטרים, אשר מחירם לרוב נע בין 200 ל-300 ש"ח ואף עשוי להגיע ל10,000 ליטר, בעלות של כמה אלפי שקלים. אפשר להגיד שהמיכל הסטנדרטי והנפוץ ביותר של דוד שמש שחור אשר משמש למקלחת בימי הקיץ החמים, נע בין 700 ש"ח ל-1,000 ש"ח.

מחיר ממוצע של דוד שמש שחור

מחיר ממוצע של דוד שמש שחור: 850 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

בלאי נמוך ואיכות מים גבוה יותר

דודי שמש העשויים מפלסטיק לא צוברים חלודה או אבנית וזהו יתרון גדול המאפשר להשתמש בהם למשך שנים רבות מבלי הצורך להתמודד עם תקלות שנוצרות עקב האבנית, כמו בדודים מסוגים אחרים. כמו כן, מדובר בפתרון נוח, זול ומאוד שימושי ואנו רואים שימוש נרחב במוצר זה גם כאשר רוצים להתקלח בטבע או באזורים פתוחים וגם לעיתים לצורך השקייה חקלאית מסוגים שונים.

האם קיימים קולטי שמש מפלסטיק?

רבים נוטים להתבלבל ולחשוב כי קיימים קולטי שמש מפלסטיק אך למעשה אין קולטים שלמים אשר עשויים מחומר זה. הסיבה לבלבול היא כמובן העובדה שניתן למצוא קולטים עם צנרת מחומר זה. צנרת שעשויה מפלסטיק לא מוליכה חום בצורה טובה כמו צנרת מנחושת ולכן היא אינה נפוצה כל כך. יחד עם זאת, נראה שימוש נרחב בצנרת פלסטיק באזורים בהם הטמפרטורות נמוכות (רמת הגולן למשל או ירושלים) וזאת מאחר והיא עמידה יותר בפני פיצוצים שנגרמים מהקור, מאשר חומר הנחושת. מקום נוסף בו ניתן למצוא פלסטיק על הקולט הוא במסגרת של הקולט, אך בדרך כלל היא תהיה עשויה מאלומיניום או פח.

טופ דודים המומחיות שלנו היא הרווח שלכם

אם גם אתם מעוניינים בהתקנה של דודי שמש מכל הסוגים, כולל כמובן התקנה של דוד שחור - תוכלו לקבל מאיתנו עד שלוש הצעות מחיר שונות מטכנאי דודי שמש הפועלים באזור המגורים שלכם. קבלת הצעות המחיר אינה כרוכה בעלויות ואפשר להגיד שלא פעם פעולת הבדיקה הקצרה הזו, יכולה לחסוך כמה מאות שקלים.