מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דוד 30 ליטר

צריכים מיני דוד? מחפשים אחר דוד חשמלי 30 ליטר במחיר זול? רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת בעבור דוד קטן וחשמלי בנפח 30 ליטר? בדיוק בשביל זה יש את טופ דודים וכאן תוכלו לערוך השוואת מחירי םמהירה.

למי מתאים דוד בנפח 30 ליטר?

התקנה של דוד חשמל 30 ליטר אשר מצופה אמייל ומתחמם מייד פחות מ-10 דקות ויש מים חמים למקלחת לאחד יחיד וללא ספק גורם לחסכון בחשמל בעת שימוש בדוד, ניתן למקם את הדוד הקטן בנישה מעל המקלחת בארון או בביודם. למעשה, מדובר בבוילר קטן וקומפקטי אשר מספק מים חמים ומגיע לכל הברזים. זהו פיתרון טוב למספרות, דירות סטודיו, משרד קטן ואפילו משמש לעיתים ליצירת אפשרות של מקלחת חמה להתרעננות עובדים במפעל. כמו כן, מאחר ומדובר בדוד אשר מתאים לאדם יחיד, נראה שימוש נרחב שלו גם בדירות קטנות של רווקים.

 

דוד 30 ליטר

דוד חשמלי 30 ליטר - מחירים ועלויות

מחיר דוד חשמל 30 ליטר נע בין 1,100 ש"ח ל-1,400 ש"ח (תלוי ביצרן הדודים הנבחר) עבור הדוד עצמו, ללא עבודת ההתקנה שלו. עבור ההתקנה נהוג להוסיף תשלום של כמה מאות שקלים, בערך 500 - 900 ש"ח, בהתאם למקום בו מתקינים ומורכבות העבודה.


עלות ממוצעת של דוד בנפח 30 ליטר

עלות ממוצעת של דוד בנפח 30 ליטר: 950 ₪

טווח מחיר גבוה 1100 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

קצת על התקנת דוד 30 ליטר

זמן התקנתו של דוד בנפח זה הוא בערך כשעת עבודה והוא מותקן בעליית הגג בבוידם או במקלחת. התקנת דוד חשמל איננה מחייבת שינוי בתשתיות החשמל או החלפת מפסק ראשי בעקבות הגדלה בעומס החשמל בשל גוף החימום וצריכת החשמל הנמוכה שלו.

דוד מים חשמלי בנפח 30 ליטר של החברות המובילות

ישנם המון חברות בתחום, אגב תוכלו לראות את הרשימה המלאה באתרנו, אך אם זאת לא כל החברות מייצרות דוד חשמל בנפח הקטן של 30 ליטרים. בין הבודדות שאנו מכירים ויודעים שמייצרות זאת הן חברת כרומגן אשר עדיין מייצרת את הדוד המיוחד. דוד מים חשמלי בנפח 30 ליטר מגיע בגרסה אחת בלבד מבחינת גובה ורוחב (לאלו שמחפשים מידות שונות) ופועל אך ורק באמצעות חשמל, הרי אין טעם באמת לחברו את מערכת קולטים, הוא בנפח נמוך כלכך שעלות החשמל שלו היא מזערית

 

דוד אשר מחמם מים בנפח כה קטן הוא בהחלט ייחודי ולא ניתן למצוא אותו בכל מקום, הוא מגיע בגרסה אחת בלבד מבחינת גובה ורוחב ( לאלו שמחפשים מידות שונות ) ופועל אך ורק באמצעות חשמל, הרי אין טעם באמת לחברו את מערכת קולטים, הוא בנפח נמוך כלכך שעלות החשמל שלו היא מזערית, על מנת לגלות מהו המחיר לדוד בנפח 30 ליטר, אתם מוזמנים לבקר בעמוד המחירון ולקבל את כל המידע אודות המחירים השונים של דודי השמש וכמובן החשמל.

משווים דרך טופ דודים ורוכשים מיני דוד קטן במיוחד

טופ דודים, מספקת שירותי התקנה במחירים מוזלים ומתאימים לכל בית וזוג צעיר, אם אתם צריכים מיני דוד מים חשמלי המכיל כשלושים ליטרים - התקשרו אלינו עוד היום וקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר בעבורכם, אם אתם זוג צעיר, משפחה קטנה, בעלי יחידת דיור, מספרה, חנות קטנה ועוד! כל הפתרונות ממש כאן, גם רכישת מיני דוד כולל התקנה, אז אל תהססו וחסכו כבר עכשיו.