מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש בעכו

הזמינו שירות מקצועי של התקנת דוד שמש או חשמל בעיר עכו ובסביבתה עוד היום דרך פורטל טופ דודים ותוכלו להינות ממחירים חסרי תקדים. בנוסף ניתן להזמין שירות עבור תיקון תקלות בדוד בכל רחבי העיר ועבור כל סוגי הדודים.

טכנאי דודי שמש בעכו במחירים מצוינים

דוד הוא מכשיר אשר לאורך השנים מייצר לא מעט תקלות. חלק מהתקלות נגרמות בעקבות בלאי טבעי בעוד תקלות אחרות עשויות להיגרם כתוצאה מנזקים שונים בעקבות מזג האוויר ואף בשל תפעול לקוי של המערכת. על מנת למצוא טכנאי דודי שמש בעכו שיספק לכם שירות מקצועי החל מזיהוי התקלה ועד לתיקון יעיל שלה וכל זה במחירים טובים ונוחים, תוכלו להשאיר פנייה באתר שלנו ולמעשה לבחון מספר הצעות מחיר של טכנאים אשר פועלים בעיר. נזכיר בהזדמנות זו כי תוכלו למצוא גם שירותי תיקון דודי שמש בקריות, טכנאי דודי שמש בחיפה כמו גם בערים ויישובים נוספים בקרבת העיר עכו.
 

התקנת דודים בעכו

כמה יעלה לי ביקור של טכנאי דודי שמש בעכו?

התשובה לשאלה זו תלויה בכמה פרמטרים, שכן המחיר נקבע לפי יום ושעות הפעילות של הטכנאי והעבודה שבוצעה בפועל. המחיר הממוצע בשוק לביקור של טכנאי דודי שמש בעכו הוא 200 ש''ח עבור ביקור ואבחון התקלה בלבד, ללא פתרונה. טווחי המחירים נעים בין 250 ל 150 ש''ח עבור ביקור זה.


נציין כי מחיר זה הוא מחר סטנדרטי עבור שעות פעילות רגילות, שהן: 8:00 - 18:00, בין ימות השבוע. שימו לב כי המחיר עלול להתייקר בהרבה במידה והטכנאי הוזמן בשעות עבודה לא סטנדרטיות וסופשי שבוע או חגים. אנו בטופ דודים נמליץ לכם לברר את העלויות באופן פרטני מול איש המקצוע שכן, במרבית המקרים טכנאי דודי שמש מקזז את עלות הביקור מן העבודה שבוצעה בפועל בשטח.

 

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש בעכו

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש בעכו: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

כמה עולה תיקון דודי שמש בעכו​?

בשל העבודה שיש רכיבים רבים בדוד השמש אשר עשויים להתקלקל, נדרש ראשית לאתר את התקלה, להבין מה בדיוק הרכיב התקול ולהחליפו. להלן מחירים ועלויות עבור תיקון דודי שמש בעכו תוך התייחסות לסוג התקלה והרכיב הספציפי שדורש החלפה. 

מחירון תיקון תקלות בדוד בעכו

עלות של ביקור טכנאי דודי שמש

העלות היא עבור ביקור סטנדרטי של טכנאי דודים בשעות הפעילות המקובלות.


250 - 350 ש''ח
מה היא העלות של ניקוי קולטי דוד מלוכלכים?

ניקוי קולטים עוזר לשמירה על פעילות תקינה של הדוד.


300 - 500 ש"ח
כמה עולה להחליף טרמוסטט תקול בדוד?

המחיר המוצג כולל למעשה את רכישת הטרמוסט ואת פעולת ההחלפה.


300 - 450 ש"ח
כמה עולה להחליף גוף חימום בדוד חשמלי?

כולל את רכישת גוף החימום החדש.


300 - 450 ש"ח
החלפה של שסתום בטיחות בדוד

כולל את עלות השסתום.


200 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

איך לתחזק דודי שמש בעכו?

על מנת לשמור על דוד השמש שלכם במצב תקין, אנו ממליצים בראש ובראשונה להתקין מגן אבנית אשר עוזר לשמור על הקולט ללא סתימה. המים עתירי מינרלים ועל כן הם יוצרים לא מעט אבנית בכל מערכת הדוד אשר גורמת לאורך זמן לתקלות שונות.

 

בנוסף, נמליץ לכם להזמין טכנאי דודי שמש מהצפון לבדיקה שגרתית של הדוד והמערכת בה הוא יבדוק האם יש נזילות שונות ולמעשה יבצע בדיקה מקיפה של תקינות מערכת דוד השמש או החשמל. בהזדמנות זו, כדאי לבקש מבעל המקצוע גם לפתח את הפלאנג' ולנקות את האיזור מהאבנית שהצטברה.

טכנאי דודים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052660

התקנת דוד שמש בעכו בכל גודל וסוג

בשוק הישראלי יש מספר יצרניות של דודי שמש ולמעשה לכל חברה יש מגוון גדלים של דוד. פורטל טופ דודים מאפשר לכם למצוא מתקין דודים מקצועי לצורך התקנת דוד שמש בעכו וגם דוד חשמל ולשלב גם את רכישת הדוד על ידי בעל המקצוע שמבצע את ההתקנה עצמה.

גודל הדוד נקבע בהתאם למספר הנפשות בבית אם אינכם בטוחים איזה גודל הכי מתאים לכם, בקרו במאמר שהכנו אודות בחירת גודל הדוד והתייעצו על כך עם המתקין לפני ההזמנה. תהליך התקנת דוד עשוי לקחת מספר שעות ועל מנת לייעל את ההתקנה, מומלץ להכין את השטח ובמידה וניתן לפנות משטח הגג שלכם אלמנטים שעשויים להפריע למתקין.