מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש בזכרון יעקב

להזמנת רכישה הכוללת התקנה או תיקון דוד שמש בזכרון יעקב ע"י טכנאי דוודים מקצועי ומוסמך, עליכם להשאיר פרטים באתר של טופ דודים ולהתחיל לקבל הצעות מחיר של טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב והאזור.

מחיר ביקור טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב

מחיר ביקור טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב נע בין 250 - 150 ש''ח, כאשר המחיר הממוצע הוא 200 ש''ח, עבור ביקור ואיפיון התקלה בלבד (ללא פתרונה). מחיר זה מתייחס לשעות העבודה הסטנדרטיות, בין הימים א' - ה'. במרבית המקרים העלות נקבעת במקום במעמד הטכנאי לאחר איפיון וטיפול בתקלה. במידה ובוצע תיקון או החלפה של רכיב, עלות הביקור תיהיה מקוזזת מעלות התיקון שבוצע בפועל. אנו, בטופ דודים ממליצים לברר עניין זה מול איש המקצוע וכמובן להתעדכן במחירון שלנו באתר בכדי להשוות ולחסכוך.

 

ביקור של טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב

ביקור של טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מצאו טכנאי דודי שמש בזכרון יעקב

בפורטל טופ דודים ניתן למצוא מאגר ענקי של נותני שירות בתחום דודי השמש . את האיש המתאים לכם ביותר תוכלו לבחור מבין הצעות שונות שתקבלו מאיתנו, ההצעות שתקבלו מאופייניות על ידכם כמובן ולמעשה אנו מבררים מולכם בשיחה קצרה לאיזה סוג שירות אתם זקוקים.

 

בין אם מדובר בהתקנה או תיקון, ללא קשר לגודלו של דוד השמש שלכם, תוכלו למצוא את זאת דרך האתר שלנו בקלות ובמהירות. אגב, נציין כי ניתן למצוא דרך האתר שלנו גם שירותי התקנת דודי שמש בקריות , תיקון דודי שמש בחיפה וגם שירותים בבנימינה, פרדס חנה ואזורים נוספים בקרבת זכרון יעקב.

דוד בזכרון יעקב

כמה עולה תיקון דודי שמש בזכרון יעקב?

למעשה המחיר שנדרש לשלם עבור תיקון דוד השמש משתנה בהתאם לסוג התקלה הקיימת בו. במידה ונדרש להחליף חלקים מסוימים לגמרי תוך כדי פעולת התיקון, ייתכן שהעלות תעלה היות ונדרש לשלם גם על הרכיב החדש. להלן מחירון אשר מרכז עלויות עבור תיקון דודי שמש בזכרון יעקב והסביבה. חשוב לציין שהמחירים עשויים להשתנות ושהמוצג במחירון זה אינו מחייב את בעל המקצוע שאיתו תדברו בהמשך התהליך וזאת מאחר ויש שיקולים מקצועיים שונים של בעל המקצוע ולמעשה כל מקרה הוא לגופו. 

מחירון תיקון דודי שמש בזיכרון יעקב

מהי העלות עבור ביקור סטנדרטי של טכנאי דודי שמש?

עבור בדיקה וזיהוי תקלות, ללא העבודה עצמה.


250 - 350 ש''ח
כמה עולה להחליף עוגן בדוד?

המחיר המוצג כולל את החומרים עצמם.


400 - 600 ש"ח
עלות ניקוי אבנית בדוד שמש

כולל את סגירתו ואטימתו של הדוד.


150 - 250 ש"ח
כמה עולה לתקן דליפה בדוד?

תיקון של מיכל דוד דולף מים.


400 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מתקין דודי שמש בזכרון יעקב - מה הוא עושה?

בכל הקשור אל רכישת דוד שמש חדש בצפון והתקנתו, חשוב למצוא בעל מקצוע עם ניסיון שיודע לבצע התקנות של דוד מכל הסוגים ובכל הגדלים. מתקין דודי שמש בזכרון יעקב צריך להכיר כמובן גם את כל התחום של התקנת קולטי שמש לדוד בשביל לספק מענה מקיף והתקנה של כלל הרכיבים במערכת. 

 

בנוסף בין השירותים שמציע מתקין הדודים הוא כמובן שירות של החלפת דוד שמש קיים בדוד ישן. ההחלפה כוללת את פירוק הדוד הישן והורדה שלו משטח הגג וכמובן העלאת הדוד החדש וחיבורו. חשוב לברר מראש עם בעל המקצוע שאיתו תדברו האם הוא יודע לבצע התקנה של דוד על גג רעפים או גג שטוח, בהתאם לסוג הגג שלכם.

מתי צריך להחליף דוד שמש ומתי לתקן?

לעיתים נוצר מצב בו אנו מתלבטים בין החלפה של דוד שמש לבין תיקונו. את ההחלטה מומלץ לבצע תוך כדי התייעצות עם בעל מקצוע מנוסה שזאת עבודתו על מנת לקבל את האינדיקציה הטובה ביותר. יחד עם זאת, דרך טובה לדעת שדוד השמש שלכם כבר בלוי והוא דורש החלפה היא לחשב כמה זמן הדוד שלכם אצלכם. בדרך כלל מומלץ לבצע החלפה של דוד שנמצא למעלה מ-8 שנים וזאת מאחר ובדרך כלל לאחר תקופה זו מתחילות לא מעט בעיות במערכת כמו נזילות בדוד ותקלות נוספות ברכיבים פנימיים כמו גוף החימום או התרמוסטט.

טכנאי דודים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052660

תיקון תקלות בדוד חשמל בזכרון יעקב

כידוע בדוד חשמל יש לא מעט בעיות שיכולות לגרום לפעולה לא תקינה שלו או אפילו למצב שהוא אינו פועל בכלל. בין התקלות הנפוצות אפשר לראות מצבים בהם גופי החימום צוברים אבנית ויוצרים בעיות שונות אך גם מצבים בהם יש נזילות ודליפות אשר דורשות אטימה. בנוסף דוד חשמל יכול לגרום לקצרים בבית בעת הדלקתו, מה שמצריך החלפה של חיווט (עלות התיקון היא בין 300 ש"ח ל-450 ש"ח)