מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

​דודי שמש ברמלה

זקוקים לתיקון דוד מקצועי? בואו למצוא מתקין דודי שמש ברמלה או טכנאי שיסייע בתיקון התקלות השונות גם בחורף וגם בקיץ תוך בדיקת המחירים והשוואה פשוטה ומהירה.

כמה יעלה לי ביקור של טכנאי דודי שמש ברמלה?

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש ברמלה משתנה בהתאם למספר גורמים עיקריים: הראשון הוא יום ושעת ההזמנה של הטכנאי לביתיכם, והשני הוא אופי העבודה שתבוצע בפועל בשטח. לרוב המחיר נקבע במעמד ההגעה והטיפול, אך המחיר הממוצע לביקור של טכנאי דוד שמש הוא כ- 200 ש''ח. מחיר זה כולל ביקור ואיפיון התקלה בלבד, ללא טיפול בה. יש לציין כי בסופי שבוע וחגים מחיר הביקור עלול להתייקר מאד ולכן זהו שיקול חשוב גם כן. 

במרבית המקרים טכנאי דוד שמש ברמלה יקזז את עלות הביקור מעלות התיקון שבוצעה בשטח. אנו, בטופ דודים ממליצים לוודא נושא זה מול איש המקצוע אותו תבחרו.


מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש ברמלה

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש ברמלה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

הדוד עושה בעיות? הזמינו טכנאי דודי שמש ברמלה

כמדי יום אנו מקבלים פניות אודות תקלות שונות בדוד בבתים פרטיים וגם בבניינים בעיר. לעיתים התקלות קשורות לזרימת מים חלשה במקלחת ובמקרים אחרים מדובר במצב בו דוד השמש אינו מחמם בכלל או באופן חלקי.

חשוב להבין, בדיקה עצמאית של הדוד היא מסוכנת היות וניתן להתחשמל תוך כדי הבדיקות השונות ולכן כדאי לפנות אל גורם מוסמך ולהזמין טכנאי דודי שמש ברמלה שיגיע לאתר את התקלה ולתקן אותה. אתר 'טופ דודים' מאפשר לכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.
 

טכנאי דודי שמש ברמלה

כמה עולה תיקון דודי שמש ברמלה לוד?

להלן דוגמאות למחירים עבור שירות תיקון דודי שמש ברמלה על ידי גורם מוסמך. שימו לב, המחיר עשוי להשתנות בשל שיקוליו המקצועיים של הטכנאי.

מחיר תיקון תקלות דוד שמש באזור רמלה

כמה עולה לנקות 2 קולטי שמש?

ניקוי זוג קולטי שמש בצורה ייסודית.


300 - 550 ש"ח
כמה תעלה החלפה של תרמוסטט בדוד?

עבור החלפה של טרמוסטט תקול והתקנת חדש


250 - 350 ש"ח
מחיר עבור התקנת שעון שבת לדוד

שירות התקנה של טיימר בסיסי.


280 - 430 ש"ח
עלות החלפת עוגן תואם חשמל ושמש

החלפת פלאנג' על ידי טכנאי דודי שמש מקצועי.


400 - 650 ש"ח
כמה יעלה לנקות אבנית בדוד?

כולל איטום מחדש לאחר הניקוי.


100 - 250 ש"ח
כמה יעלה ביקור טכנאי דודים?

המחיר מתייחס לביצוע בדיקה בלבד ללא ביצוע עבודה לפתרון הבעיה. על פי רוב, מחיר הביקור מתקזז מעלות העבודה.


250 - 150 ש''ח

הדפס מחירון

מתקין דודי שמש ברמלה לכל המותגים

אחת השאלות הנפוצות שאנו נשאלים היא האם אנו יודעים להעניק שירות לכל מותגי הדודים הקיימים? התשובה שלנו היא - כן! ניתן להזמין שירות של התקנת דוד חדש על ידי מתקין דודי שמש ברמלה עבור דודים של חברת אמישראגז וגם כמובן עבור החברות האחרות כמו כרומגן, נימרוד, אמקור וחברות נוספות.

קצת על קולטי הדוד ותפקידם

כאשר אנו מדברים על קולטי דוד שמש, חשוב להבין שישנם חומרי גלם שונים מהם עשויים הקולטים והנפוצים בהם הם קולטי שמש מנחושת, מפלסטיק ומברזל. ישנם מחירים שונים לכל קולט וניתן למצוא את הקולטים בגדלים שונים (רגיל או כפול). תפקידו של קולטי השמש הוא כמובן לחמם את המים ועל כן נדרש לבצע ניקוי קולטים אחת לתקופה לצורך שמירה על תקינות המערכת.

שירות גם באזורים הסמוכים לעיר רמלה

אנו מעניקים שירות בכל אזור זה של הארץ ולכן ניתן להזמין גם התקנת דודי שמש ברחובות וגם טכנאי דודי שמש בראשון לציון, נס ציונה ותל אביב. המחירים צפויים להיות דומים בעבור תיקון של תקלות שונות או עבודות ההתקנה של דודי חשמל ושמש אך תמיד מומלץ להזמין טכנאי הפועל בעיר הספציפית עצמה מאחר ולא יתווספו עלויות נוספות למחיר, כמו למשל עלויות דלק ונסיעה.