מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש בהרצליה

מתחת נסביר מדוע יוצאים מים חומים מהדוד, מהן התקלות הנפוצות בדודים, כיצד טכנאי דודי שמש בהרצליה אחראי לתקן את התקלות הללו, נציג מחירי תיקון והתקנת דודי שמש באזורכם וגם נסביר כיצד יש לבחור את גודלו של דוד השמש החדש.

כמה יעלה לי ביקור של טכנאי דודי שמש בהרצליה?

המחיר הממוצע של ביקור טכנאי דודי שמש בהרצליה הוא כ- 200 ש''ח, כאשר בעת הביקור טכנאי הדודים רק מאבחן את התקלה ללא טיפול בה. במרבית המקרים, במידה ונדרש תיקון או החלפת רכיב בדוד, מחיר עלות הביקור מתקזז עם מחיר העבודה שבוצעה בשטח.

 

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש בהרצליה

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש בהרצליה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מחירון תיקוני דוד שמש בהרצליה

קראו מתחת כמה עולה תיקון דוד שמש בהרצליה כפי שאספנו מטכנאי דודים באזור המרכז. הדבר יסייע לכם לקבל סדר גודל של מחיר במידה ואתם זקוקים לתיקון בדוד שלכם:


מחירון תיקון דודי שמש בהרצליה

ביקור טכנאי דודי שמש בהרצליה

מחיר הכולל אפיון של תקלה בדוד, ללא התיקון. אם הדבר יצריך תיקון - מחיר הביקור יתקזז מעלות התיקון הסופית.


250 - 150 ש"ח
החלפת גוף חימום

מחיר החלפת גוף חימום חשמלי לדוד, כולל רכיב בסיסי של גוף החימום החדש.


300 - 500 ש"ח
ניקוי קולטי דוד

מחיר לניקוי על גג שטוח בלבד. אם מדובר בגג רעפים - מחיר העבודה יתייקר.


350 - 520 ש"ח
ניקוי אבנית בדוד

שירות ניקוי לדודי שמש וחשמל, הכולל ריקון של מי הדוד, ניקוי ואטימה מחדש.


150 - 250 ש"ח
החלפת שסתום בטיחות

המחיר כולל את הרכיב החדש.


200 - 250 ש"ח
החלפת זכוכית שבורה לקולט

מחיר להחלפת זכוכית שבורה בקולט יחיד של דוד.


400 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

מדוע יוצאים לי מים חומים מהדוד?

לא פעם קורה שהמים החמים מהדוד הופכים לחומים וביניינו? אף אחד לא מעוניין לרחוץ עצמו במים כאלו. מים חומים עשויים להגיע עקב מגוון סיבות כמו: הצטברות אבנית בדוד, קילוף את שכבת האיטום בתוך הדוד (מה שלרוב יעיד על חלודה שגורמת לצבע החום במים) ואפילו חור בצינור שמאפשר חדירה של ליכלוך למים ולצביעתם בצבע חום גם כן. חשוב לציין שיש מקרים בהם צבע חום במים הוא נורמטיבי כמו שימוש במים לאחר שעצרו את זרם המים לזמן ממושך או לאחר התקנה של דוד חדש.

 

אם שתי הסיבות האחרונות לא חלות עליכם וצבע המים עודנו חום, נמליץ להיעזר בדחיפות בטכנאי דודי שמש בהרצליה, שיוכל לברר את הסיבה לכך ולמנוע פגיעה בדוד.

 

דחיפות לטיפול בדוד שמוציא מים חומים

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

מהן התקלות הנפוצות בדודי שמש בהרצליה?

התקלות הנפוצות בדודי שמש בהרצליה מתבטאות בהצטברות אבנית, בדוד שלא מחמם וגם בדוד שמקצר, נסביר:

  • דוד מלא באבנית - זה לא סוד שהמים בישראל מלאי אבנית ועל כן, אין סיבה שהבעיה תפסח על המים שעוברים בדוד. אבנית גורמת לא פעם לבעיות כמו לחץ מים חמים נמוך בדוד בגלל שזרם המים החמים לא מצליח לצאת בצורה תקינה בגלל הצטברות האבנית בצנרת החיבור ובדוד עצמו. הדבר גם עשוי לגרום לקולטי הדוד להיסתם ולא לאפשר לאנרגיית השמש לחמם את המים שבדוד.
     
  • דוד לא מחמם - תקלה כזו תעיד הן על בעיה בקולטני הדוד שמעבירים את חום השמש לדוד שלכם והן על בעיה במערכת החימום החשמלית של הדוד.
     
  • דוד מקצר - אם אתם מרימים את מתג הדוד והחשמל בכל הבית נופל, הדבר עשוי להעיד על עומס חשמלי או לחילופין על הצטברות אבנית סביב החימום החשמלי בדוד או בגלל שהחימום החשמלי עצמו תקול מסיבה לא ברורה.

מחירון התקנת דוד שמש בהרצליה

מעל הצגנו מחירי תיקון דודי שמש בהרצליה וכעת נציג מחירי התקנת דודי שמש באזורכם:


מחירון התקנת דודי שמש בהרצליה

התקנת דוד שמש 80 ליטר

מחיר התקנת דוד על גג שטוח, לא כולל את עלות הדוד עצמו.


550 - 600 ש"ח
החלפת דוד שמש בהרצליה

מחיר הכולל פירוק דוד ישן והתקנה של דוד חדש.


1,200 - 2,400 ש"ח
התקנת דוד שמש (נפח 150 ליטר)

המחיר כולל את הדוד וההתקנה שלו ע"י מתקין דודי שמש בהרצליה.


2,500 - 2,800 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד מתבצעים תיקוני דוד שמש בהרצליה?

תיקון דודי שמש בהרצליה משתנה בהתאם לסוג התקלה. למעלה הצגנו תקלות נפוצות בדודים וכעת נסביר כיצד טכנאי דודים יוכל לפתור את הבעיה עבורכם:

  • פתרון לדוד מלא באבנית - במידה והתקלה בדוד מקושרת לאבנית שצבר, טכנאי דודי שמש בהרצליה יוכל לטפס לגג או לכל מקום בו מצוי הדוד ולנקות אותו ע"י ריקון של הדוד מהמים, שטיפה שלו בלחץ מים ואטימה מחודשת.
     
  • פתרון לדוד שלא מחמם מים - אז במידה והדלקתם את הבוילר לכמות רבה של זמן בחורף והוא לא סיפק מים חמים - הדבר עשוי להיות קשור לגוף החימום או לטרמוסטט. טכנאי דודי שמש בהרצליה יוכל לבדוק את העניין וברוב המקרים יבצע החלפה של הרכיבים הללו. אם הבעיה היא דווקא בדוד שאינו מחמם בקיץ, הדבר עשוי להעיד על תקלה בקולטים - אם הם סתומים, טכנאי דודים יוכל לנקות מהם את שאריות האבנית ואם הדבר נובע מזכוכית שבורה של הקולטנים, הוא יוכל להחליף את הזכוכית לאחת חדשה.
     
  • פתרון לדוד מקצר - אם הדוד מקצר בכל פעם שאתם מרימים את מתג ההפעלה החימום החשמלי שלו, הדבר עשוי להעיד על תקלה בטרמוסטט או בגוף החימום. אם הדבר נובע בעיקר אחרי הגשם, הדבר יעיד לרוב על חוטי חשמל ששכבת ההפרדה המגנה שלהם נהרסה, מה שגורם לקצרים תכופים בגלל שחוטי החשמל מגיעים במגע עם מים. במידה ומדובר בחוטי חשמל הוא יוכל להחליף אותם בחדשים ורק בתנאי שהוא מחזיק ברשיון של חשמלאי המוסמך לבצע את העבודה הנ"ל.

 

דוד שמש בליווי זוג קולטים

האם ניתנת אחריות על התקנת דוד שמש בהרצליה?

אחריות על דוד שמש מתחלקת ל - 2: אחריות מלאה ואחריות חלקית. ישנן חברות דודים המקנות גם וגם וישנן כאלו שיעניקו אחריות מלאה או חלקית לכל אורך התקופה. על כל מיכל דוד חדש צריך להיות קיים ברקוד עם מספר סידורי שדרכו תוכלו לוודא את סוג האחריות אליה אתם זכאים מול חברת הדודים.

 

אחריות על דודי שמש נעה בין 3 - 5 שנות אחריות. חשוב לבקש את תעודת האחריות ממתקין דודי שמש בהרצליה עוד לפני ההתקנה. הימנעו מלהיסתמך על מידע שבעל פה.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות על דודי שמש:
5 שנות אחריות 4 שנות אחריות 3 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקין דודי שמש בהרצליה אינו מחויב לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולו הבלעדי.

איך להתנהל מול טכנאי דודי שמש בהרצליה?

ע"מ שתוכלו להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול בעל מקצוע הגון ומקצועי, צוות פורטל טופ דודים ממליץ לבצע מספר שלבים קודם לכן שמטרתם לאמת שאתם בוחרים בבעל המקצוע הנכון:

  • מחיר - אם נתקלתם במודעה או במגנט בו מצויינים מחירי תיקון זולים בפער מהמתחרים, דעו שמדובר בנורה אדומה. שכן, בד"כ זו דרך של חאפרים לשכנע אתכם להזמין אותם לבית שלכם ומשם הם עשויים לייקר את מחירי העבודה בלי סיבה מוצדקת. כנ"ל לגבי אם נתקלתם במחירי עבודה גבוהים מיתר בעלי המקצוע. הביטו במחירון דודי השמש בטופ דודים כדי להשוות מחירי עבודה שונים.
     
  • אחריות - במידה ואתם מעוניינים להתקין דוד שמש בהרצליה, כדאי קודם שתוודאו איזו אחריות מגיעה לכם על הדוד. בקשו מהמתקין את תעודת האחריות עוד לפני שהוא מתחיל לעבוד. זכרו שדודים עשויים להתקלקל לא פעם ושמדובר בתקלות שעולות ביוקר ועל כן, חשוב שיהיה לכם למי לפנות בעת הצורך.
     
  • פיקוח - נמליץ לכם לעלות לגג עדי לפקח על העבודה שמבצע טכנאי דודים. במידה והעבודה מסתכמת בהחלפת חלק תקול, ודאו שהוא אכן מחליף את החלק. תוכלו אף לבקש ממנו להביא לכם את החלק התקול שפירק. לטכנאי דודי שמש בהרצליה אין צורך בהחזקה של רכיבים ישנים ומקולקלים ועל כן, לא תהיה להם בעיה להביא לכם את החלק שזה עתה פירקו. לעומת זאת, אם הטכנאי מסרב למסור לידיכם את החלק - הדבר צריך לעלות לכם נורה אדומה, שכן, קיימת אפשרות שהוא רק טוען שהוא החליף את החלק אך בפועל הוא לא או לחילופין הוא שומר את החלק לעצמו כדי להתקין אותו אצל הלקוח הבא.
     
  • חוות דעת - תוכלו כמובן לחפש באינטרנט אחר טכנאי דודי שמש בהרצליה ולאתר תגובות שכתבו לקוחות קודמים שנעזרו בהם. קחו בחשבון שהדבר עשוי לקחת לא מעט זמן ולכן דעו שתוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בקובץ המצורף ולקבל בחינם וללא התחייבות, עד 3 טכנאי דודים במרכז, ביניהם תוכלו לברר מחירים וחוות דעת במהירות ובכך לחסוך בכסף ובזמן.

 

טכנאי דודים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052660

מהו גודל דוד השמש המתאים לי?

למי מכם ששוקל להחליף את הדוד שלו באחד חדש, דעו שגודל הדוד תלוי במספר המשתמשים בו. בטבלה מתחת תוכלו לקרוא בצורה ברורה ופשוטה איך לבחור את הדוד העתידי שלכם:

 

כמות המשתמשים גודל הדוד המתאים
1 30 ליטר
2 80 ליטר
3 120 ליטר
4 150 ליטר
5 200 ליטר

שאלות בנושא דודי שמש בהרצליה


איך אדע לבחור מיכל לדוד שמש?

לפני ביצוע הרכישה, יהיה עליכם להבין מהי כמות האנשים שצפוייה להשתמש בדוד ורק לפי זה לבחור את גודל מיכל הדוד העתידי שלכם.


כיצד לאתר טכנאי דודי שמש בהרצליה?

כדי להבטיח שגם אתם תוכלו להתנהל מול בעל מקצוע אחראי ומקצועי, יהיה עליכם לברר מספר היבטים כמו על מתן אחריות על הדוד, מחיר של העבודה שהטכנאי גובה ועוד. הרחבנו על כך במאמר.