מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש באלפי מנשה

יש לך בעיה בדוד השמש או החשמל שלך? מתגורר באלפי מנשה? יש לנו את הפתרון! הזמן כעת טכנאי דודי שמש באלפי מנשה, בין אם זה לתיקון, התקנה או החלפה של הדוד בביתך וקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

מהו מחיר ביקור טכנאי דודי שמש באלפי מנשה?

עלות הביקור של טכנאי דודי שמש באלפי מנשה נעה בין 250 - 150 ש''ח, כאשר המחיר הממוצע הוא 200 ש''ח. המחיר מתייחס לביצוע בדיקה בלבד ללא ביצוע עבודה לפתרון הבעיה. על פי רוב, מחיר הביקור מתקזז מעלות העבודה. 

 

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש באלפי מנשה

מחיר ביקור של טכנאי דודי שמש באלפי מנשה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

רכישה והתקנת דודים באלפי מנשה

הדוד נהרס? רוצים להתחדש בדוד חדש? בעזרת 'טופ דודים' אתם יכולים לרכוש ולהזמין מתקין דודים מאלפי מנשה אשר יבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר, הפורטל שלנו פועל בצורה שונה מפנייה ישירה אל מתקין או טכנאי פרטי, אצלנו אתם מקבלים עד שלוש הצעות של מתקינים וטכנאים, דבר המאפשר לכם לבצע השוואה בינהם שבסופו של דבר תחסוך לכם בעלויות באופן משמעותי. השירות בפורטל 'טופ דודים' בחינם וללא התחייבות מצדכם.


דוד שמש אלפי מנשה

תיקון כל תקלה בדודי שמש וחשמל

הדוד שלכם פועל בכל יום, בין אם זה באמצעות חימום סולארי או חשמלי (ייזום), עקב כך נוצרות תקלות ובלאי עם הזמן, דבר שאינו מן הנמנע ולכן שירות תיקונים לדודים הוא נפוץ מאוד, ישנם המון סוגי תקלות חלקן פשוטות והפתרון שלהן זול וישנם כאלו אשר מחייבות אותן בהחלפה לדוד חדש. תחזוקה נכונה של הדוד אחת לשנה יכולה לסייע לכם לשמור על הדוד לאורך זמן רב. בנוסף שימוש בסנן אבנית ידוע כאחד שעוזר ו"מציל" את גוף החימום, הטרמוסטט ואף את המיכל עצמו מפני מפגעי האבנית. כפי שהסברנו בתחילת הפסקה - תקלות תמיד יהיו בדודים בשל הפעילות השוטפת שלהם ולכל תקלה יש פתרון, אם יש לכם בעיה עם הדוד רצוי לטפל בה בהקדם על ידי טכנאי מוסמך.

שאלות נפוצות ותשובות על ידי טכנאים:

כמה הצעות מחיר אקבל?

בטופ דודים ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר. במדיה ותרצה עוד לאחר שיחה עם שלושת הטכנאים הראשונים, ניתן לפנות אלינו בשנית.


האם אתם עובדים עם כל חברות הדודים?
אנו פועלים עם המון טכנאים ומתקיני דודים, חלקם מורשים של חברות מסוימות. חלקם יודעים לתת שירות לדודים מסוימים. בשורה התחתונה הטכנאים מקיפים כמעט את כל הדגמים השונים.

בתוך כמה זמן אקבל הצעת מחיר?

אנו מעביריםם את פנייתכם במהירות האפשרית, הטכנאים בדרך כלל חוזרים בתוך דקות ספורות.


כמה יעלה לי ביקור טכנאי דוד שמש?

המחיר מתייחס לביצוע בדיקה בלבד ללא ביצוע עבודה לפתרון הבעיה. על פי רוב, מחיר הביקור מתקזז מעלות העבודה. 


מצא מתקין דודי שמש באלפי מנשה ב'טופ דודים'

הדוד כבר ישן? התקלות כל הזמן חוזרות? לפעמים כדאי לרכוש ולהתקין דוד חדש במקום לתקן אותו בכל פעם. אם הדוד שלכם מעל ל-5 שנים ובכל שנה אתם פוגשים בתקלה אחרת ככל הנראה שישתלם לכם יותר לרכוש דוד חדש. אם המשפחה גדלה ונפח הדוד הקיים אינו מספיק למקלחות לכלל הנפשות בבית, הגיע הזמן להשתדרג בנפח חדש. בפורטל שלנו תוכל למצוא מתקין דודי שמש באלפי מנשה שדרכו גם ניתן לרכוש דוד של אחת מן החברות המובילות במשק.