מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש במודיעין

הכירו את התקלות הנפוצות בדודי שמש במודיעין, כמה עולה לתקן אותם בעזרת טכנאי, מה חשוב שתבדקו קודם לכן וגם איך תוכלו לאתר בעל מקצוע הגון ומומלץ דרך פורטל טופ דודים.

כמה יעלה לי ביקור טכנאי דודי שמש במודיעין?

מחיר ביקור טכנאי דודי שמש במודיעין נקבע ל פי מספר פרמטרים והם: יום ושעת ההזמנה של הטכנאי והעבודה שבוצעה בפועל. המחיר הממוצע לביקור טכנאי דודי שמש במודיעין הוא כ - 200 ש''ח, עבור הביקור ואיפיון התקלה בלבד. ישנם טכנאים שגובים עלות גבוהה על הביקור עד 250 ש''ח, או עלות נמוכה יותר כ- 150 ש''ח. חשוב לשים לב לשעות העבודה וימי הפעילות במהלך השבוע, כי הזמנת טכנאי דודי השמש בסופי שבוע או חגים מייקרת מאד את הביקור. 

מרבית הטכנאים יקזזו את עלות הביקור מהעבודת התיקון והטיפול שבוצע בשטח. נמליץ כמובן לוודא זאת מול איש המקצוע שבחרתם וללמוד על המחירים העדכניים כאן באתר טופ דודים.

 

מחיר ביקור טכנאי דודי שמש במודיעין

מחיר ביקור טכנאי דודי שמש במודיעין: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

התקנת דוד שמש במודיעין - ראו מחירים נפוצים

כאן נציג בפניכם כמה הצעות מחיר בעבור התקנת דודי שמש במודיעין:

מחירון התקנת דודי שמש במודיעין

התקנת דוד שמש 80 ליטר

המחיר כולל זוג קולטים ואחריות.


1,900 - 2,500 ש"ח
כמה עולה להתקין דוד שמש 120 ליטרים?

המחיר כולל דוד חדש עם קולט אחד.


2,600 - 3,100 ש"ח
התקנת דוד שמש 200 ליטר

המחיר לא כולל את הקולטים.


1,300 - 2,050 ש"ח
החלפת דוד שמש במודיעין

המחיר כולל את הפירוק של הדוד הישן והתקנה של אחד חדש ולא כולל את הצנרות או את הדוד החדש.


550 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

מחירון תיקון דודי שמש במודיעין

קראו על הצעות מחיר של תיקון דודי שמש במודיעין:

מחירון תיקון דודי שמש במודיעין

החלפת גוף חימום

המחיר משתנה בהתאם לסוג גוף החימום.


350 - 500 ש"ח
החלפת שסתום בטיחות לדוד

מחיר להחלפת שסתום בטיחות, כולל הרכיב.


300 - 250 ש"ח
תיקון נזילה בדוד

העבודה מתייחסת לתיקון של נזילות בצינור הדוד או בפלאנג', לא במקרים של חור פיזית בגוף הדוד.


250 - 300 ש"ח
כמה עולה ביקור טכנאי דודי שמש במודיעין?

המחיר כולל אפיון תקלות קיימות ואם תחליטו לתקן, מחיר הביקור יתקזז מעלות התיקון.


150 - 250 ש"ח

הדפס מחירון

"אני מדליק את הדוד והחשמל כבה, מה לעשות?"

במידה ואתם חווים קצרי חשמל בכל פעם שאתם מדליקים את מתג החימום החשמלי של הדוד, הדבר עשוי להעיד על כך שהדוד שלכם מקצר. זה קורה לרוב בגלל חשיפת הגוף החשמלי למים ואף בגלל חריכה של חיבור החשמל וחשיפתו למים ולחות.

 

אי טיפול מתאים בזמן - יכול לגרום הרס למכשירי חשמל יקרים כך שרצוי לפנות לטכנאי דודי שמש במודיעין כמה שיותר מהר כדי למנוע זאת.

 

דחיפות להזמנת טכנאי דודי שמש במודיעין:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

מהן התקלות הנפוצות בדודי שמש במודיעין?

מתחת נציג תקלות נפוצות בדודים ופתרונות הנכללים במסגרת שירות תיקוני דוד שמש במודיעין

  • מים חומים מהדוד - הדבר יכול להיגרם מכמה סיבות: הצטברות אבנית בדוד, חור בצינור שמאפשר חדירת לכלוך, הפעלת הדוד לאחר הפסקת מים ואף בגלל שאריות אמייל שהפכו לחלודה. דעו שאופציות הטיפול הן ניקוי של הדוד מאבנית, החלפת הצינור או החלפה של הדוד כולו היות ולא ניתן לצפות אותו מחדש באמייל.
     
  • זרם חלש של המים החמים - הדבר עשוי להצביע על נזילה באזורי הצינור של הדוד או בחיבורים הנוספים ולעתים זה עשוי להגרם בגלל סתימה הצינור בגלל כמויות גדולות של אבנית. דעו שטכנאי דודי שמש במודיעין יוכל להחליף את הצינור התקול וגם לנקות את הדוד משאריות אבנית.
     
  • דוד לא מחמם מים - במידה והדלקתם את חלקו החשמלי של הדוד לקבל מים חמים והבחנתם בהיעדר מים חמים לאחר זמן לא מבוטל של המתנה? הדבר צפוי לקרות בגלל תקלות כמו: סתימה והצטברות ליכלוך בקולטי השמש, עקב תרמוסטט תקול או בגלל גוף חימום תקול. כל אחד מהתקלות שהצגנו יוכל לתקן טכנאי דודי שמש במודיעין. 
     

טכנאי דודי שמש במודיעין

האם יש אחריות על התקנת דוד שמש במודיעין?

בהחלט יש. האחריות הניתנת על דודי שמש נעה בין 3 - 5 שנים והיא מתחלקת הן לאחריות מקיפה והן לחלקית, תלוי בתנאי חברת הדוד שמותקן לכם ובאם הוא הותקן ע"י טכנאי דודים רשמי של חברת הדוודים (כי אם הוא לא מוסמך מטעמם, האחריות עשויה להתבטל).

 

תקופת האחריות הממוצעות על התקנת דודי שמש במודיעין:
5 שנות אחריות 4 שנות אחריות 3 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקיני דודי שמש במודיעין אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

אתרו טכנאי דודי שמש במהירות וביעילות

מחפשים טכנאי דודים מומלץ באזורכם לצורך תיקון תקלה בדוד? או אולי שיתקין לכם דוד חדש מהניילונים? בין אם כך או אחרת, דעו שדרך השארת פרטים בטופס המצורף תוכלו לקבל בחינם עד 3 טכנאי דודים במודיעין, ביניהם תוכלו לברר מחירי עבודה עוד בטלפון וכך לבחור בהצעת המחיר הזולה והמשתלמת ביותר.

 

טכנאי דודים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052660

כיצד להתנהל מול טכנאי דודי שמש במודיעין?

אז לאחר שקבעתם עם טכנאי דודי שמש במודיעין, קחו בחשבון שיהיו כמה דברים שיהיה עליכם לעשות כדי להבטיח שהעבודה שיבצע עבורכם תתנהל בצורה תקינה.

  • התקנת דוד חדש - במידה ואתם מעוניינים שטכנאי דודי שמש במודיעין יתקין לכם דוד חדש, רצוי שתוודאו שאכן מדובר בדוד חדש ולא "אותה גברת בשינוי אדרת" - הכוונה היא שישנם חאפרים שצובעים דודים משומשים בצבע לבן כדי שייראו כמו חדשים וכך הם מרוויחים על חשבון הלקוח במרמה.
     
  • אחריות על התקנת דוד - לפני שאתם מאשרים לטכנאי דודי שמש במודיעין לעלות אל הגג שלכם, עליכם לדרוש בתעודת אחריות כתובה עבור הדוד. עליכם בנוסף לוודא שמדובר בטכנאי דודים שהוסמך להרכיב את הדוד מטעם חברת הדודים.
     
  • חלקים תקולים - במידה וטכנאי דודי השמש צריך להחליף חלק בדוד שלכם, נמליץ לכם לעלות יחד איתו ולוודא שהוא אכן משתמש ברכיב חדש במקום הישן. בנוסף, בקשו ממנו להשאיר לכם את החלק הישן היות ובמידה והוא אכן הגון, לא יהיה לו צורך ברכיב התקול אך אם הוא מסרב לתת לכם אותו, דעו שזאת נורה אדומה. 
     
  • חלקים נלווים - כדאי שתדעו שבמסגרת התקנת דוד חדש, יהיה על טכנאי הדודים להתקין גם את הרכיבים הנלווים הכוללים: מעמד מגולוון לדוד, שסתום אל חזור ושסתום פורק לחץ. שימו לב: במידה והוא מתמחר לכם כל אחד מהרכיבים שציינו בתשלום נפרד, נמליץ לכם שלא להתנהל מולו.

באיזה גודל דוד לבחור?

למי מכם שמתכוון להתקין דוד חדש, כדאי שתדעו שיש כמה גדלים ומה שמשווה ביניהם הוא מספר המשתמשים. בטבלה מתחת נציג בצורה מתומצתת מהו גודל הדוד המתאים עבורכם, בהתאם לכמות המשתמשים:

 

מס' המשתמשים גודל הדוד המתאים
1 30
2 80
3 120
4 150
5 200