מחפשים לרכוש או לתקן? תחסכו!

דודי שמש באר שבע

מתחת נסביר על תקלות נפוצות בדודי שמש בבאר שבע, כיצד ניתן לפתור אותן, נציג מחירי עבודות מגוונות שתוכלו לקבל סדר גודל של מחיר, נדביר גם כיצד תוכלו להתנהל מול טכנאי דודי שמש בצורה יעילה וגם נסביר על נושא האחריות שתוכלו לקבל מצד חברות הדודים.

כמה יעלה לי ביקור של טכנאי דודי שמש בבאר שבע?


מחיר ביקור טכנאי דודי שמש בבאר שבע נקבע לפי מספר גורמים כגון: יום ושעת הזמנת הטכנאי והעבודה שבוצעה בפועל בשטח. המחיר הסטנדרטי נע בין 150 - 250 ש"ח, כאשר המחיר הממוצע הוא 200 ש''ח לביקור ובדיקה של התקלה בלבד.
 מחיר זה הוא הנו עבור ביקור בשעות העבודה הרגילות שהן: 8:00 - 18:00, ובין הימים:  א' - ה'. שימו לב כי המחיר עבור ביקור בסופ"ש או בחג המחיר לרוב יהיה יקר יותר ב- 50%.


מרבית טכנאי דודי השמש בבאר שבע יקזזו את עלות הביקור מעלות התיקון במידה ומתבצע תיקון. בכל אופן, אנחנו בטופ דודים ממליצים להתעדכן במחירים מטה ולסגור את העלויות באופן פרטני מול איש המקצוע.


מחיר ממוצע לביקור טכנאי דודי שמש בבאר שבע

מחיר ממוצע לביקור טכנאי דודי שמש בבאר שבע: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

הדוד התפוצץ לי מה לעשות?

ברגע שגיליתם שדוד השמש שלכם התפוצץ, יהיה עליכם לסגור במיידי את שעון המים כדי למנוע הזרמה של מים חדשים לאזור הדוד (ע"מ למנוע הצפת מים גדולה), לאחר מכן יהיה עליכם להתקשר באופן מיידי לטכנאי דודי שמש בבאר שבע. שימו לב להנחיות נוספות שהוא ינחה אתכם בשיחת הטלפון עד להגעה שלו.

 

דחיפות לטכנאי דודי שמש בבאר שבע:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

מידע על תקלות בדודי שמש בבאר שבע

מתחת נציג מספר תקלות נפוצות שטכנאי דודי שמש בבאר שבע נתקלים בהן:

  • דוד שמתקרר מהר - במידה והדוד שלכם לא מספק מים חמים בכמות מספקת או לחילופין בטמפרטורת חום גבוהה, הדבר עשוי להיות קשור בטרמוסטט שאינו מכוון ולכן מפסיק את פעולת החימום החשמלית כשהיא חלקית, סיבה נוספת היא הצטברות אבנית בדוד, שמונעת מהמים החמים להגיע אליכם בצורה מלאה.
     
  • דוד חשמל לא נדלק - במידה ואתם מנסים להדליק את החימום החשמלי בדוד השמש שלכם והמתג לא נדלק בבית, הדבר עשוי להעיד על כשל במתג החשמל, על תקלה בגוף החימום החשמלי או עקב שריפה של מנורת הדוד.
     
  • חור בצינור הדוד - צינורות המחברים בין הדוד עד למקלחת שלכם עשויים עם הזמן להישחק ולהיסדק הן בגלל חשיפה למזג האויר והן בגלל הצטברות אבנית שגם היא גורמת לפגיעה. כאשר יש חור בצינור החיבור - הדבר יוביל ל"בריחת" המים החמים בדרך אליכם הביתה. ולכן במידה ואתם חויים ירידה בלחץ המים החמים מהדוד - זו עשויה להיות אחת הסיבות לכך.

 

דודי שמש בבאר שבע

תיקוני דוד שמש בבאר שבע

מעל הצגנו תקלות נפוצות בדודי שמש בבאר שבע שטכנאים רבים נתקלים בהן. כעת נציג את דרכי הטיפול בתקלות הללו:

  • פתרון לדוד שמתקרר מהר - במידה והמים החמים בדוד מתקררים מהר מדי, הפתרון שטכנאי דודי שמש בבאר שבע עשוי להציע מתחלק לשלוש: אם מדובר בטרמוסטט - יהיה עליו להחליפו באחד חדש, אם מדובר בהצטברות אבנית בדוד - הוא יצטרך לנקות את הדוד מאבנית, או לחילופין - התקנת מאיץ חום.
     
  • דוד לא נדלק - במידה ומתג הדוד לא נדלק, אין הדבר מעיד ישר על בעיה בחימום החשמלי של הדוד. יהיה עליכם תחילה לברר אם אתם מצליחים לקבל מים חמים גם מבלי שהתאורה במתג הדוד תפעל. במידה ואינכם מקבלים מים חמים, תוכלו להיעזר בחשמלאי דודים שיבצע חיבור מחודש בין הדוד לדירה שלכם.
     
  • חור בצינור הדוד - במידה וצינור הדוד נחבל, טכנאי דודי שמש בבאר שבע יוכל להחליף את הצינור באחד חדש.

מחירון התקנת דודי שמש בבאר שבע

מתחת תוכלו לקרוא על מחירי התקנת דוד שמש בבאר שבע ע"י מתקיני דודים באזור:

מחירון התקנת דודי שמש בבאר שבע

התקנת דוד שמש (80 ליטר) וקולטים

המחיר כולל את הדוד והקולטים  ואת ההתקנה שלהם.


1,900 - 2,500 ש"ח
דוד שמש בנפח 120 ליטר

המחיר כולל התקנת דוד שמש בנפח 120 ליטרים.


2,600 - 3,100 ש"ח
התקנת דוד שמש בנפח 120 ליטר

מחיר להתקנה בלבד, ללא הדוד והקולטים.


650 - 900 ש"ח
תוספת להתקנת דוד שמש על גג רעפים

המחיר הינו תוספת למחיר ההתקנה המקורי.


180 - 345 ש"ח

הדפס מחירון

מחירון תיקון דודי שמש בבאר שבע

מעל קראתם על מחירי התקנות של דודים חדשים. כאן תוכלו לקרוא מחירים של תיקוני דוד שמש בבאר שבע:

מחירון תיקון דודי שמש בבאר שבע

ביקור טכנאי דודי שמש בבאר שבע

מחיר עבור ביקור טכנאי דודים לצורך איפיון של תקלה בדוד, ללא תיקון של התקלה.


150 - 250 ש''ח
החלפת גוף חימום לדוד

המחיר כולל החלפה של גוף החימום ואת שווי הרכיב עצמו.


300 - 500 ש"ח
ניקוי קולטי דוד

מחיר לניקוי זוג קולטים בינוניים על גג שטוח או מרוצף בלבד.


350 - 520 ש"ח
ניקוי דוד שמש או חשמל

שירות הכולל הסרה של האבנית מתוך הדוד, ניקוי בלחץ מים ואטימה מחדש.


150 - 250 ש"ח
התקנת שעון שבת לדוד

מחיר התקנת טיימר בדוד חשמל, כולל שווי טיימר בסיסי.


280 - 420 ש"ח
החלפת דוד שמש בבאר שבע

מחיר לפירוק דוד שמש ישן והתקנה של חדש, ללא שווי הדוד החדש.


550 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

האם מקבלים אחריות על התקנת דוד שמש בבאר שבע?

על דודי שמש נהוג לקבל אחריות הנעה בין 4 - 7 שנות אחריות. במרבית המקרים תוכן האחריות מתחלק ל- 2: אחריות מלאה ואחריות חלקית. ישנן חברות דודים שמעניקות אחריות מלאה לכל אורך התקופה, ישנן כאלו שמחלקות חצי חצי ויש כאלו שמעניקות אחריות חלקית בלבד. 

  • אחריות מלאה - הכוונה לאחריות שכוללת טיפול בדוד ע"ח יצרנית הדוד, כמו החלפה של דוד החימום, קולטים ואפילו הדוד עצמו כל עוד נמצא בו נזקים שהתרחשו במסגרת תקופת האחריות המלאה.
     
  • אחריות חלקית - כאן מדובר באחריות שכוללת את גוף הדוד בלבד ולכן, במידה וחלק אחר נהרס בו, חובת התשלום להחלפת הרכיב ע"י טכנאי דודי שמש בבאר שבע חלה עליכם.
     
משך תקופת האחריות הממוצעות לדודי שמש:
7 שנות אחריות 6 שנות אחריות 4 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקיני דודים בבאר שבע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

כיצד להתנהל נכון מול מתקין או טכנאי דודי שמש בבאר שבע?

יש כמה היבטים שחשוב שתבררו מול מתקין דודי שמש בבאר שבע לפני שאתם מחליטים לעבוד מולו:

  • אחריות - כמובן ואם לא הכי חשוב היא שלאחר התקנה של דוד שמש, חשוב שתקבלו ממתקין הדוד תעודת אחריות רשמית מטעם יצרנית הדוד שבחרתם. צוות פורטל טופ דודים ממליץ לכם להעסיק מתקין דודי שמש בבאר שבע שקיבל הסמכה רשמית מחברת הדודים שממנה הדוד.
     
  • התקנת דוד שמש - התקנת דוד שמש בבאר שבע וביכלל צריכה להתבצע במלואה ע"מ שהדוד יספק את עבודתו בצורה תקינה ולמשך שנים. לכן, חשוב שתוודאו שמחיר התקנת הדוד יכלול גם רכיבים נוספים כמו: מעמד מגולוון לדוד, שסתום ביטחון, שסתום אל חזור (קפיץ), חיבור למערכת חשמל וגם צנרת נחושת מבודדת. אם מתקין או טכנאי דודי שמש בבאר שאתם משוחחים איתו מקנה את ההתקנה של אחד או יותר מהחלקים שציינו בתשלום נוסף, נמליץ לכם להמנע מלעבוד מולו.
     
  • מחיר - מחיר התקנת דוד שמש בבאר שבע, כולל קולט שמש נע לרוב בין 4,000 - 4,500 ש"ח בממוצע. במידה ואתם משוחחים עם טכנאי או מתקין והוא מתמחר את העבודה שלו במחיר גבוה בצורה דראסטית, הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה. אותו דבר גם במקרה וקיבלתם הצעת מחיר נמוכה יותר מהממוצע, שגם אז, יכול הדבר להעיד על בעיה כלשהיא.
     
  • בדיקת התקלה - במידה והזמנתם טכנאי דודי שמש בבאר שבע לפתירת תקלה בדוד שלכם, נמליץ לכם לעלות יחד איתו אל הגג ולפקח על הנעשה. ישנם דברים שתוכלו לזהות גם אם אתם אינכם בעלי מקצוע, כמו: אם קולטי הדוד שבורים וזקוקים להחלפה, או אם דופן הדוד מלא באבנית וזקוק לניקוי. בדרך זו תדעו שהטכנאי אכן מבצע את עבודתו בצורה הוגנת ושהוא אכן מבצע את העבודה ולא רק אומר לכם על זה מרחוק.
     
  • זווית הקולטים - חשוב שתוודאו שבעת ההתקנה, מתקין דודי שמש בבאר שבע מתקין את הקולטים בזווית של 45 מעלות כלפי השמש, כך בעצם הם יוכלו לספוג קרני שמש בצורה הטובה ביותר.

 

תיקון דודי שמש בבאר שבע

מהו גודל הדוד שמתאים לי?

לא בטוחים מהו גודל הדוד שמתאים לכם? יש לכם צורך בהחלפת דוד שמש בבאר שבע לאחד גדול יותר? כדאי שתדעו שגודל הדוד נבחר בהתאם לכמות המשתמשים בו. בטבלה מתחת סיכמנו לכם זאת בקצרה.

 

כמות המשתמשים נפח הדוד המתאים
1 30 ליטר
2 80 ליטר
3 120 ליטר
4 150 ליטר
5 200 ליטר

שאלות ותשובות בנושא דודי שמש בבאר שבע

איך להתנהל מול טכנאי דודי שמש בבאר שבע?

תצטרכו לברר מספר היבטים בנושא אחריות, מחיר וכדומה. הרחבנו על כך במאמר.


איך אדע לבחור את גודל הדוד המתאים עבורי?

גודל הדוד המתאים צריך להיבחר לפי כמות האנשים שצפוייה להשתמש בו.